• Join Us!
  • Join Us!

  • Get the Fitness Geared Forum App Now!

ObsessedNutrition

  • Join Us!
  • Join Us!
  • You have 1 new Private Message Attention Guest, if you are not a member of Fitness Geared - Body Building & Fitness Community, you have 1 new private message waiting, to view it you must fill out this form.
    Tweet

    Search:

    Type: Posts; User: JDUB; Keyword(s):

    Page 1 of 3 1 2 3

    Search: Search took 0.07 seconds.

    1. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      for making it thru monday
    2. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      the mountain monsters marathon where my daughter and I bonded....we had fun yesterday
    3. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      life is good...
    4. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      for being off work for 18 days straight....I go back the 11th....going to enjoy the break with my daughter, bow hunt a lot and reflect on life....more to come..
    5. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      for getting along with my x wife so well...

      and getting time to put up the tree tnite with my daughter....and giving her one gift...cant say no sometimes...lol
    6. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      for my girl coming over for the first time....been cleaning crap for 2 days ....I know some don't care and she really don't....but im trying my best to make the right impression....firewood is in the...
    7. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      coffee
    8. Re: lol, dog tease...I neede this today and tomorrow and so on

      shit..lol
    9. Replies
      1
      Views
      297

      thought this was funny as hell...

      Yesterday I was at Costco buying a large bag of Purina dog chow for my loyal pet, Ranger, the Wonder Dog, which weighs 75 lbs.

      I was in the check-out line when a woman behind me asked if I had a...
    10. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      that I got all my shopping done!!!!
    11. Re: I say this every year but I can't help it. EGG NOG IS BACK HELL YES

      lmao
    12. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      well I spent the entire day picking up pine straw out of my yard.. I have about 33 pine trees in my yard...it gets old...

      But Im sure thankful for the awesome day and weather that god gave me...
    13. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      for a great afternoon with my new girlfriend.
    14. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      Man that is awesome....its the little things that makes life great....the stuff we take for granted...smell the roses
    15. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      another great day in paradise....
    16. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      well...Im 45...and fell like 18 again....or should I say 16...oh well been too long..lol
    17. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      well....I think Im in love for the first time in 8 years...lol...does that count? lol....yep that's what im thankful for..
    18. Thread: women in combat

      by JDUB
      Replies
      4
      Views
      372

      Re: women in combat

      I am a former Army Ranger...

      When we invaded Panama I had a rucksack that weighed around 130 or so including rounds ...and I was around 230 then....

      With all of the physical things associated...
    19. Replies
      4,580
      Views
      281,700

      Re: Follow Along G's Run to the NA's

      yeah that sounds really intense....rock on boss..
    20. Replies
      22
      Views
      424

      Re: How do u dispose of ur pins?

      lmao....for the sake of the new guys....no I never use the same pin or syringe...never ever...

      I place them in plastic jugs that I get from work that are super strong and thick....basically...
    21. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      for a great day.....busy but great
    22. Replies
      22
      Views
      424

      Re: How do u dispose of ur pins?

      I only have one and keep using the same one...saves time and money
    23. Re: Up to 20 people shot in San Bernardino; 'active shooters' sought - LA Times

      If you want to go kill innocent folks anywhere.....then instead of trial....they need to be took to a field and shot in the head themselves....

      Then maybe this shit wouldn't happen all the time....
    24. Re: what's currently on everyones iPod or phone for gym?

      my phone doesn't go in the gym....

      I use a phillips MP3 player that is small awesome and loud...
    25. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      for being flattered by a woman asking me out that is about...started out as friends...and kinda evolved into something that hell IDK yet..lol....15 years younger than me...and OMG beautiful...lol
    26. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      all the food im eating today....tomorrow and....till its all gone..lol
    27. Replies
      19
      Views
      1,728

      Re: thanks for having me

      welcome over brother...

      I'm a bow hunter now... that used to hunt ducks with a passion.....still have all 12s and 10s...love my shotguns..
    28. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      not having to drive home in the pouring rain.....took me twice the time yesterday...
    29. Replies
      36
      Views
      2,894

      Re: HOLLY HOLMES KO'S RHONDA ROUSEY 2ND ROUND

      she got her butt whipped way before that kick...

      if she gets a rematch...which she will....she needs to hire somebody that knows how to box....cause if not shes gonna get her butt handed to her...
    30. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      for life
    31. Replies
      21
      Views
      2,401

      Re: 5 1st place medals

      congrats...I know your both proud
    32. Thread: Lol

      by JDUB
      Replies
      8
      Views
      571

      Re: Lol

      OMG....lmao at that shit..
    33. Replies
      22
      Views
      431

      Re: What muscle group do u hate pinning

      I usually do the ass, thigh, traps, and shoulders...

      I will never ever again pin a calf....I was walking wrong for a week....
    34. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      people that have my back....
    35. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      This is great when it does happen....some of my best workouts are like this....
    36. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      just being alive.....

      damn i just read where in Paris....129 dead....352 injuried...of the 352...99 are in critical condition.....

      Its the small things that we take for granted..
    37. Replies
      9
      Views
      204

      Re: More thoughts on Tren

      I ran a long TE and EQ cycle.....about 5 or so years ago....then came off for 4 or so months then ran a Prop tren A cycle and it was the best cycle I have ever ran.......I was doing a prop 75 TA 75...
    38. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      getting my life in order again.....sober!
    39. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      fuck im trying..............................mountain or others knows....god im so tired of this go around...
    40. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      after falling off the wagon...........just life.....im not got good...but back on my feet
    41. Replies
      18
      Views
      348

      Re: Absolutely addicted to NPP

      I have never used it...but wanna...what test are you running with it? prop? or a longer ester?
    42. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      a great day off
    43. Replies
      4
      Views
      396

      Re: Happy Labor Day to all the FG family

      have a good day off and be careful
    44. Replies
      15
      Views
      860

      Re: Happy Birthday dirtwarrior

      have a great one..
    45. Replies
      2,055
      Views
      179,599

      Re: Today I'm grateful for,

      that my daughter doesn't have a mean bone in her body
    46. Replies
      31
      Views
      3,163

      Re: What's up with the jeans???

      yeah I went out there...good selection in the loose section....gonna give them a try...
    47. Replies
      11
      Views
      984

      Re: Chocolate Peanut Butter Protein Oatmeal

      check these out.....really good...https://www.theyummylife.com/Refrigerator_Oatmeal
    48. Replies
      11
      Views
      984

      Re: Chocolate Peanut Butter Protein Oatmeal

      I do something similar with yogurt and milk...with all kinds of recipes
    49. Replies
      31
      Views
      3,163

      Re: What's up with the jeans???

      very cool thanks
    50. Replies
      21
      Views
      1,681

      Re: How did our nation fall so fast?

      ^^^^awesome post.....and everything you said is so true..
    Results 1 to 50 of 105
    Page 1 of 3 1 2 3
    StraightUpKratom468x60
    Join us
    About us
    www.Fitnessgeared.com is a Bodybuilding Fitness health & Training Discussion forum for all levels from beginner to advanced. We offer everything from Nutrition, Supplements, Fat Loss, Weight Training, Dieting, to achieve your goals to get in the shape you want.