• Join Us!
  • Join Us!

  • Get the Fitness Geared Forum App Now!

SkinnyBeef

  • Join Us!
  • Join Us!
  • You have 1 new Private Message Attention Guest, if you are not a member of Fitness Geared - Body Building & Fitness Community, you have 1 new private message waiting, to view it you must fill out this form.
    Tweet

    Search:

    Type: Posts; User: Dzone; Keyword(s):

    Page 1 of 200 1 2 3 4

    Search: Search took 0.35 seconds.

    1. Replies
      31
      Views
      1,349

      Re: GENERATION IRON 3

      lol. I hear ya. Took me 3 days to watch that whole interview.
    2. Replies
      31
      Views
      1,349

      Re: GENERATION IRON 3

      You should check it out. I watched all 3 hours and was well worth it. Very enlightening and educational. I might even watch it again.
    3. Re: Red meat and death risk: Study offers new insights

      Now we even have politicians calling for a ban on meat, saying that cow farts are eating a hole in the ozone layer LOL
    4. Replies
      31
      Views
      1,349

      Re: GENERATION IRON 3

      This is a great interview. I watched the first hour and am going to watch the rest of it. Dorian is a smart son of a *****. This is very intersting. I highly recommend it
      ...
    5. Replies
      8
      Views
      146

      Re: What to know about eyebrow hair loss

      out of control Eye brows arent too tough to fix but ear hair is a pain in the ass and you dont ever want to go on a date with ear hair
    6. Replies
      31
      Views
      1,349

      Re: GENERATION IRON 3

      Lee Priest is a freakin lunatic. 100% insane.. Fuckin hilar5ious. He got screwed in too many contests when he was the best on the stage
    7. Re: People that do not pick up their dog crap when they walk em.

      People can be so rude with their dogs. I had a neighbor about 20 years ago that had 5 yorkies. At sunrise every single morning, those dogs would start barking non stop . I would open my window and...
    8. Re: People that do not pick up their dog crap when they walk em.

      haha, dumping it on their porch is too damn funny. That is beyond rude to let their dog crap in the neighbors yard. wtf
    9. Thread: 75th Anniversary

      by Dzone
      Replies
      9
      Views
      135

      Re: 75th Anniversary

      https://www.youtube.com/watch?v=OfaO6j9l0qE
    10. Replies
      791
      Views
      58,359

      Re: watcha listening to?

      https://www.youtube.com/watch?v=gUcisIlT7sM
    11. Thread: 75th Anniversary

      by Dzone
      Replies
      9
      Views
      135

      Re: 75th Anniversary

      Heres my dad getting a D Day award from a state senator. This was one of the proudest days of his life.
      77588
    12. Thread: 75th Anniversary

      by Dzone
      Replies
      9
      Views
      135

      Re: 75th Anniversary

      Ya man, It is sad that so few of those veterans are left. My dad was on Normandy on June 6, 1944. That might have been the biggest day of his life.
      He told the story all the time, of seeing bodies...
    13. Re: Mosquitos- CDC Confirms Oil Of Lemon Eucalyptus As Effective As DEET

      Good to know about the Dyna trap. I was about to buy one. That will save me $150. I live in a very dry climate but it doesnt stop mosquitos. They are thick here. They will kick your ass. I go thru...
    14. Thread: summer gyms

      by Dzone
      Replies
      6
      Views
      96

      Re: summer gyms

      People realize- "OMG, its almost summer and Im FAT!" LOL
    15. Re: Mosquitos- CDC Confirms Oil Of Lemon Eucalyptus As Effective As DEET

      I will get some. Maybe vitamin cottage has it. Has anyone used a Dyna Trap to kill mosquitoes? I saw them on QVC and said it will clkear a full acre of mosquiotoes
    16. Replies
      9
      Views
      240

      Re: Men Taking a leak at the gym

      This is exactly what the fist bump was invented for. To keep from getting someones poop & pee on your hands.
    17. Replies
      9
      Views
      240

      Re: Men Taking a leak at the gym

      You dont want to know how many people are walking around with fecal matter on their hands from not washing their hands after wiping their butt
    18. Replies
      9
      Views
      240

      Re: Men Taking a leak at the gym

      I bet gyms have more germs than just about anywhere. Just think of all the germs that get on those handles and in the gnurling on those olympic bars and dumbells. Makes me want to take a can of lysol...
    19. Thread: RAMBO LAST BLOOD

      by Dzone
      Replies
      10
      Views
      214

      Re: RAMBO LAST BLOOD

      Its cool to see what kind of shape he gets in for these movies. At what 72 years old?
    20. Replies
      6
      Views
      167

      Re: Happy Birthday ZOOT!

      Happy birthday Zoot!
    21. Thread: Weekend hike

      by Dzone
      Replies
      13
      Views
      334

      Re: Weekend hike

      77579775807758177582775837758477585
    22. Re: More evidence that ultra-processed foods could harm health

      Maybe Europeans didnt know that junk food is bad for you.
    23. Thread: Weekend hike

      by Dzone
      Replies
      13
      Views
      334

      Re: Weekend hike

      This is up near Vail, CO. There are hundreds of trails like this up there
    24. Replies
      6
      Views
      320

      Re: Matt Porter passed away

      Tragic. Feel bad for his wife and son
    25. Re: Clinical trial shows why energy drinks are bad for the heart

      I need to stop drinking these things. Plus , they are a waste of money.
    26. Replies
      28
      Views
      539

      Re: National Hamburger Day

      LOL They definitely roller skate at Sonic here. Its optional. Some are wearing Roller blades. Those chicks are fast with that food. I would give a big tip if they skate , but I go thru the drivethru
    27. Replies
      28
      Views
      539

      Re: National Hamburger Day

      Im throwing down a sonic cheeseburger right now too. Plus Sonics onion rings are the best around. Oh ya, and they still have chicks on roller skates
    28. Thread: Weekend hike

      by Dzone
      Replies
      13
      Views
      334

      Weekend hike

      Thats what Im talkin about. Wish I was there now
      77576
    29. Replies
      2
      Views
      156

      Re: HIIT body weight exercises?

      Get a pullup bar that hangs on your door
    30. Replies
      28
      Views
      539

      Re: National Hamburger Day

      Anyone ever been to Freddies Steakburgers? Theres one right by fort carson, always full of soldiers. Those sandwiches are damn good. And they have skinny fries
    31. Replies
      28
      Views
      539

      Re: National Hamburger Day

      I miss Whataburger! I loved driving thru their drive thru at 3 am in Dallas after partying all night on Greenville Ave!!! haha them were the days
    32. Replies
      28
      Views
      539

      Re: National Hamburger Day

      Hamburgers are an important part of a balanced diet.
    33. Replies
      8
      Views
      378

      Re: Cardio before or after training?

      Absolutely post workout. I want my energy/glycogen to be 100% for my workout, if I did cardio prior to weights then Id be too depleted. Ive never done cardio prior unless its a walk on the treadmill...
    34. Replies
      28
      Views
      539

      Re: National Hamburger Day

      Sonic! Wendys! Carls Jr., Burger king... Dang I wish we had an in & out burger joint...We dont even have a red robin in this shitty place lol
      Im feeling sonic cheeseburger with a red bull slush...
    35. Replies
      7
      Views
      372

      Re: Kid Scientist Calls Tom Brady a Cheater

      Brady a cheater? lol...Then lets call every player who ever took PEDs a cheater. Thats over half the league. PEDs are against the rules. Come on, stop hating. Brady's the greatest QB in history,...
    36. Thread: Memorial Day

      by Dzone
      Replies
      8
      Views
      223

      Re: Memorial Day

      All Gave Some, Some Gave All
      Some stood through for the red, white and blue
      And some had to fall
      And if you ever think of me
      Think of all your liberties and recall
      Some Gave All
    37. Replies
      2
      Views
      114

      Cheapest & Best way to measure bodyfat %

      Just wondering what people have used. Not talking about expensive one time tests like dunking yourself in a pool of water, etc..I mean like skin fold calipers, electrical tests, etc.
      I know a lot of...
    38. Replies
      8
      Views
      151

      Re: Magnetic undies for men..lmao

      All they gotta do is say it helps with ED and they will make millions off this lol
    39. Replies
      24
      Views
      379

      Re: Solicitation phone calls

      I hate not answering the phone cuz theres always the chance its a sex crazed chick calling to invite me over haha
    40. Thread: mountain man

      by Dzone
      Replies
      19
      Views
      451

      Re: mountain man

      This looks like a good book
      77570
    41. Replies
      5
      Views
      151

      Re: Supplements for vegans: What to know

      Just when I think that all the science points to vegan as the best diet for a long life, now I come across a study that showed that vegans dont live any longer than meat eaters. So fuggit, give me a...
    42. Thread: mountain man

      by Dzone
      Replies
      19
      Views
      451

      Re: mountain man

      Thats the best way to go, no obituary, no funeral, just have them take you out and stick u in the ground and let everyone wonder wtf happened to you. I love it
    43. Thread: Country Music

      by Dzone
      Replies
      20
      Views
      392

      Re: Country Music

      Okay, I have to admit Ive worked out to Toby Keith before and I have it on my ipod. How do you like me now!!!
    44. Thread: Country Music

      by Dzone
      Replies
      20
      Views
      392

      Re: Country Music

      I was going to a gym that played country music 24/7. Terrible workout music imo. Finally they got a new manager and stopped playing country. I thanked them at the front desk lol
    45. Thread: Hi

      by Dzone
      Replies
      11
      Views
      235

      Re: Hi

      welcome
    46. Thread: Country Music

      by Dzone
      Replies
      20
      Views
      392

      Country Music

      Please no offense but I dont know how anyone can listen to that stuff. Its freakin horrible.
      77569
    47. Replies
      11
      Views
      198

      Re: Bodybuilder/fitness massage mayhem

      I got hot rocks put on me once. Thats pretty good
    48. Replies
      11
      Views
      198

      Re: Bodybuilder/fitness massage mayhem

      I should try it. I never got much out of massages except a little relaxin. Maybe I was getting the wrong kind of massages
    49. Chris Long admits to heavy pot use during nfl career.

      Holy crap. Imagine someone saying this 10 years ago. They would have been labeled a drug addict & criminal LOL
      Chris Long admits to heavy pot use during NFL career | Fox News...
    50. Replies
      11
      Views
      198

      Re: Bodybuilder/fitness massage mayhem

      Helluva a good idea. I hate all that waterfall and new age music & incense and girly man shit..I never get massaages, they never had any long term benefit that I could notice...The only massage Im...
    Results 1 to 50 of 10000
    Page 1 of 200 1 2 3 4
    Cholesterade2
    Join us
    About us
    www.Fitnessgeared.com is a Bodybuilding Fitness health & Training Discussion forum for all levels from beginner to advanced. We offer everything from Nutrition, Supplements, Fat Loss, Weight Training, Dieting, to achieve your goals to get in the shape you want.